#3 - Gazetka powraca (chyba)

Na początek kilka słów wstępu.
Przeze mnie gazetka rozpadła się bo postanowiłem odejść na kilka miesięcy.
Pokemony mnie po prostu przestały tak interesować i zacząłem się nudzić grając w nie,
wróciłem po przerwie i nadal mam zamiar kontynuować gazetkę.
Gdyby ktoś był chętny mi pomóc to niech napisze na priv, a teraz zapraszam do czytania.

Poke News

W updacie (v.2.6.2) dochodzą nowe pokemony!

  • Zygarde 100%,
  • Zygarde 10%,
  • Dusk Necrozma,
  • Dawn Necrozma,
  • Meltan,
  • Melmetal.
W owym updacie zmieniono również modele dla wielu pokemonów.
Jeśli ktoś jest ciekaw całej zawartości kliknij tutaj.

Wolne miejsca dla liderów sal!

Na chwilę obecną wolne sale to:

Sala grass,

Sala water,

Sala fire,

Oraz sala bug.

Rekrutacja na sale bug i grass nadal trwa!

Na walki o salę fire dostali się:

  • TGW
  • Macio
  • Tomson19
  • Tygrysek
  • XDpokemons

A na sale water:

  • Lancelot
  • Madnes
  • Kuba_Guzik
  • MrCzefko
  • _Dallas_

Ranking złapanych pokemonów!

Szóstego czerwca mocaz - lider sali rock, zajął pierwsze miejsce w rankingu z wynikiem 2158 pokemonów na swoim koncie! Dostał on aż 200 punktów do sms shopu, rower, 3 tm i 5 pluszaków oraz chyba najciekawszą nagrodę, przynajmniej według mnie, obręcz Hoopa!

W tym tygodniu na prowadzenie wysunął się maciooo6483 z wynikiem ponad 3500 pokemonów, a wygląda na to, że nie zamierza na tym poprzestać. Za nim na chwilę obecną (14 czerwca) znajduje się matmax110 z wynikiem 800. Prawie na pewno maciooo będzie zwycięzcą cotygodniowego rankingu.

Konkursy oraz turnieje!

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami, a wraz z nimi - przeróżne konkursy!

Jednym z nich jest konkurs "Droga do fotografii" polegający na odgadnięciu ośmiu zagadek, cztery z nich opisują miejsca, reszta pokemony! Waszym zadaniem jest odgadnąć co to za miejsce, pokemon oraz udać się zrobić temu zdjęcie. Wygrywa pierwsza osoba więc się śpieszcie! Kliknij tutaj po więcej

Natomiast drugim konkursem jest "Pokemon na wakacjach". 
Praca polega na zrobieniu artystycznego zdjęcia pokemonowi, nie może być z pokemon go,podczas waszych wakacji np: w namiocie, podczas podróży w górach itd.
Termin oddania prac jest prawie dokładnie za miesiąc (13.07.2019).
Miejsca są aż trzy więc warto spróbować! Po więcej informacji odnośnie konkursu.

W konkursie "Ugotuj Pokemona IV" najlepszymi kucharzami okazali się kolejno:

  1. Daku
  2. Delfinaa
  3. Lancelot

Za pierwsze miejsce Daku dostał ultra bestię do pc

Za drugie miejsce Delfinaa otrzymała dowolnego pokemona do złapania

A Za ostatnie miejsce na podium Lancelot otrzymał dowolnego pokemona z abilitką i naturką do pc z brakiem możliwości wybrania legendy.

Wyróżnienia otrzymali:

Madnes, b_rubitt, Pajtryk - zabrakło im tylko jednego punktu do podium.

Każdy uczestnik dostał nagrodę pocieszenia za wzięcie udziału w gotowaniu.


Konkursy jak konkursy, ale teraz przechodzimy do czegoś ciekawszego dla graczy bo nie ma w nich aż takiego elementu losowości czyli turniejów!


Bardzo pomysłową inicjatywą wykazała się trenerka Sylwia310444 organizując turniej dla początkujących graczy. Jak nazwa wskazuje turniej jest przeznaczony tylko dla nowych. Niestety nie cieszy się on wielką popularnością bo po prostu nie ma tylu nowych graczy na forum obserwujących turnieje, dlatego też jeśli jesteś nowy i chcesz wygrać setny lvl, exp share oraz drobny upominek w postaci 5 ck zapisz się. Turniej będzie rozgrywany w formacie 6x30. Żeby zablokować expienie pokemona wystarczy zrobić kilka kroków:
kliknąć "e" -) kliknąć na pokemona przy pomocy ppm -) stats -) kliknąć w literkę "L" nad levelem i gotowe, żeby odblokować expienie wystarczy zrobić to samo.
Zapisy trwają do 21.06 z powodu braku większego zainteresowania.


Mistrzem miesiąca za czerwiec jeszcze nikt nie został, ale już wiemy kto może nim zostać!

Szanse na zostaniem mistrzem mają:

  • 292
  • gtnay
  • puchaty
  • ustron

Jestem strasznie ciekawy kto zostanie comiesięcznym mistrzem, a wy?

Wydaje mi się, że wygra 292 i go typuję na zwycięzcę ~ elite.

W wielkim turnieju Cinnabar wyłoniły się kolejne pary które mają czas do następnego piątku na podanie wyników walk, a oto pary:

Dallas vs zjebstrike

Lancelot vs macioo


Pokemon Tygodnia



Volcarona to ewolucja larvesty, ognisty pokemon wprowadzony w V generacji, jest on bardzo specyficznym pokemonem ze względu na swój podtyp - bug. Przez ów podtyp volcarona, pomimo swoich nie najlepszych statystyk, nie są one złe jednak istnieje wiele pokemonów z lepszymi, jest pokemonem powszechnie granym i uwielbianym przez tych starszych oraz młodszych trenerów.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Quiver Dance - Zwiększa specjalny atak użytkownika, specjalną obronę i prędkość o 1
Flamethrower -  Ma 10% szans na spalenie celu.
Bug Buzz - Ma 10% szans na obniżenie Specjalnej Obrony celu o 1 stopień.
Roost - Pokemon regeneruje 1/2 hp zaokrąglając do połowy, jeśli poprawnie użyje owego ruchu traci typ fly do końca tury, a w przypadku, gdy ma tylko typ fly zmienia typ na normal.

Ability: Flame Body

Naturki: Timid 

Evs: 252 SpA / 4 SpD / 252 Spe lub 248 Hp / 112 Def / 148 Spe

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Przepraszam za tak mierne opisanie pokemona, matthew zrobiłby to o niebo lepiej jednak przez to, że odszedłem skład gazetki się rozpadł.

Wywiad

Dzisiejszy wywiad został przeprowadzony wraz z helperem Lancelotem.

E: Cześć dzięki, że zgodziłeś się na przeprowadzenie wywiadu. Możemy zaczynać ?

L: Pewnie

E: Opowiedz coś o sobie.

L: Nazywam się Maksymilian, rocznikowo 25 lat, mieszkam w małej wsi na Śląsku, pracuje  w ogrodnictwie chociaż z zawodu jestem kucharzem. Mam cudowną narzeczoną Kasie, która się obija obok :smile:.

E: Skąd dowiedziałeś się o pixelmonach? Jak rozpoczęła się twoja przygoda na serwerze ?

L: O pixelmonach dowiedziałem się przypadkiem, o samym modzie słyszałem jak był w początkowych fazach, później ktoś wspomniał, że powstają już serwery multiplayer i Wujcio Google naprowadził mnie na ten oto serwer. Moja przygoda zaczęła się tak samo jak graczy teraz : /kit start i przed siebie ^_^.

E: Tą przygodę zna chyba każdy, ale każdemu czegoś brakuje, a Tobie? Czego najbardziej brakuje Ci na serwerze?

L: Obiektywizmu. Jest niewiele osób na serwerze, które bardzo obiektywnie podchodzą do rzeczy, raczej większość osób ma jakieś subiektywne głosy. Jest to naturalne u ludzi ale jednak brakuje czasami.. :smile:.

E: Czy myślałeś kiedyś o odejściu z serwera? Nawet na kilka miesięcy tylko po to, żeby pokemony ci się nie znudziły?

L: Tak, myślałem, miałem przerwy na serwerze, które w jakiś sposób pomogły mi odbiec trochę od tego, choć nie były planowane. Po prostu wypadki losowe najczęściej. Ale jak mówi powiedzenie "Co za dużo, to nie zdrowo", więc siedząc całymi dniami na pixach, nie dziwie się że niektóre osoby robią sobie przerwy.

E: Kolejne pytanie jest związane z poprzednim. Czy jest coś przez co nie mógłbyś odejść?

L: Powiem tak, najbardziej ciągną do siebie ludzie, i te tłumoki i te, z którymi pół nocy piszesz i łapiesz hiddenki.. To największy magnes. Ostatnio poznałem część naszych graczy na żywo w Warszawie, banda jakiej nie widzieli. Pozytywnie zakręceni :smile: Jak to ktoś kiedyś napisał "Ty z pixów może i wyjdziesz, ale pixy z Ciebie już nie".

E:Hehe w sumie prawda, sam się o tym przekonałem. Byłeś kiedyś liderem? Jak tak to jakiej sali i z czym się wiąże bycie liderem? Co dodatkowo musisz robić jako lider ?

L: A no byłem, w 2013 roku za namową Admina Aliara wystartowałem na lidera sali rock. I tak zostałem pierwszym liderem tej sali, później jakoś w 2017 jak wróciłem na dłużej byłem liderem sali poison, później krótka przerwa (degrad), wróciłem i znowu sala poison xD No i ostatnio byłem liderem Psychic, przez aktywność (brak czasu, za dużo godzin w pracy) straciłem lidera. Aktualnie będę walczył o lidera sali Water. Dużo osób uważa, że bycie liderem to darmowy svip, pokeheal i tyle. Dla mnie to powinna być ranga, która podpada pod niższego helpera. Lider powinien pokazać i wprowadzić graczy w system walk na serwerze, pokazać poziom ale również doradzić co poszło nie tak w walce. Dodatkowo jako lider musisz jedynie walczyć, a i tak niektórzy nie wywiązują się z tego, więc może dlatego ta ranga jest uważana za darmowego Svipa i pokeheala...

E: Byłeś już liderem kilku sal, jak wspomniałeś idziesz teraz na salę water.  Myślisz, że masz realne szanse na pokonanie osób które również, jak ty, chcąc zostać liderem sali water ?

L: Jak najbardziej, uważam, że każda z osób starających się o tą sale jest dobrym graczem więc wydaje mi się , że szanse są wyrównane i Zjebstrike będzie miał trochę roboty z podjęciem decyzji. Korzystając z okazji życzę powodzenia konkurentom :smile:

E: Gdybyś na jeden dzień miał większe uprawnienia niż denek co byś zmienił/wprowadził na serwer?

L: Ohohoho. Ciężkie pytanie. Na początek zamknąłbym denka w jailu! Później pewnie latał po mapie i nic nie robił :smile: Może jakieś dodatkowe respy bym ustawił, brakuje niektórych poków :c.

E: Powoli zbliżamy się do końca, gdyż po prostu kończą mi się pytania. Według ciebie, kto obecnie najlepiej sprawdza się w roli lidera?

L: Jeżeli chodzi o sale elementarne uważam, że dobrymi liderami są Kapitan_Speed oraz Negris, oboje dobrze reprezentują tą rangę. Natomiast na BF mimo niewielkiej aktywności to Baarlog, przykładowy gracz, spokojny, miły, pomocny. Wprowadza ciekawe taktyki na sali pokazując graczom, że można wygrać na różne sposoby, nie tylko klikając atak z największym powerem...

E: Z tego co pisałeś wyżej jesteś graczem który gra od 2013 roku. Oznacza to, że musiałeś spędzić trochę czasu na grę, były na pewno przykre momenty oraz te wesołe. Z czego jesteś najbardziej dumny jeśli chodzi o pixelmony?

L: Najbardziej dumny jestem z trzech rzeczy. Mojej pierwszej sali Rock, z której niektórzy mnie nadal pamiętają. Otrzymania rangi helpera, natomiast najbardziej dumny jestem gdy osoba która wraca po przerwie pisze do mnie na msg "O hej widzę, że nadal grasz" "Co się pozmieniało" "Jak leci" - taka fajna świadomość, że mimo to tylko gra w pokemony to, ktoś za tym monitorem Cię zapamiętał i po jakimś czasie nadal kojarzy. To samo tyczy się gdy wraca do mnie osoba z problemem bo kiedyś w czymś pomogłem, też miłe uczucie.

E: Skoro już pytałem z czego jesteś dumny to teraz zapytam o odwrotność.
Czy jest coś czego żałujesz i byś to zmienił, gdybyś tylko mógł cofnąć czas?
Ja na przykład zabiłem mew na nalocie... Fatalne uczucie.

L:  Hahahaha, no ja takiej sytuacji nie miałem na szczęście, ale nie, nie mam takiej sytuacji. Większość rzeczy, które powiedziałem lub zrobiłem robiłem w pełni świadomie i pewnie zrobiłbym to znowu tak samo, także krótko odpowiadając - Nie miałem nic takiego ^_^.

E: Z jakim administratorem, modem lub helperem się nie dogadujesz? Nie przepadasz za       nim/nią.


L: Wydaję mi się, ze nie ma takiej osoby. Jestem raczej osobą bezkonfliktową, jak ktoś mi nie przeszkadza ani nie drażni to nie ma problemu. Częściej jest w drugą stronę, prędzej się z kimś zakumuluje :smile:.

E: Byłeś na nowym filmie o pokemonach o tytule "Detektyw Pikachu"? Jeśli tak to jakie masz wrażenia po obejrzeniu tego filmu? Ja nie mogę patrzeć na psydaki bo są dla mnie creepy.

L: Byłem, animacje bardzo spoko 7/10. Ryan Reynolds 12/10. Fabuła takie.. 5/10. Pokemony to dla mnie walki pokemon, czego mi tam brakowało, a z dzisiejszymi możliwościami technologicznymi walki pokemon mogą być nieziemsko epickie!

E: Dobra. Przeszliśmy do ostatniego pytania którego nie mogło zabraknąć! Twój ulubiony pokemon ?

L: Lunala!
     Co dziwne, bo to pok z Sun and Moon, a ja stary wyjadacz na 1 generacji.

E: Dzięki za wywiad! Pomimo, że nie miałem zbyt dużo pytań uważam, że będzie z tego całkiem dobry wywiad :smile:.

L: Dzięki również i do zobaczenia na serwerze ^^.


Popularne posty z tego bloga

#8 - Powrót strefy rozrywki / Wydanie specjalne z ciekawostką

#4 - Masa eventów z okazji wakacji